Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Μάρκος Κρανίδης: Αποφάσισα να συμπορευθώ με τον Φώτη Χατζηδιάκο και την παράταξη “Ρόδος, Δύναμη Πολιτών” στις ερχόμενες Δημοτικές εκλογές του Μαΐου



Αγαπητοί φίλοι,

θα ήθελα να σας ανακοινώσω την απόφαση μου να συμπορευθώ με τον Φώτη Χατζηδιάκο και την παράταξη  “Ρόδος, Δύναμη Πολιτών”  στις ερχόμενες Δημοτικές εκλογές του Μαΐου.. 
Η απόφαση μου αυτή ήρθε έπειτα από αρκετή σκέψη και συλλογισμό. Τα τελευταία τρία χρόνια η Ελλάδα, και όλες οι τοπικές κοινωνίες ζουν πρωτόγνωρες καταστάσεις, καταστάσεις άσχημες, άλλες περισσότερο άλλες λιγότερο.
Παραδοσιακοί Πολιτικοί χώροι έχουν καταρρεύσει, πολλές απόψεις που είχαμε έχουν αναθεωρηθεί, η πλειοψηφία από εμάς έχουμε ωριμάσει πολιτικά πλέον μέσα από αυτόν τον κυκεώνα που ζει η Χώρα μας.
Μέσα σε όλο αυτόν τον χαμό γεννήθηκε και κάτι καινούργιο, κάτι θετικό, γεννήθηκε η θέληση για το αυτονόητο, γεννήθηκε η θέληση για τον ορθό λόγο και όχι τον πολιτικό, διαφωνίες που είχαμε έπαψαν και δημιουργήθηκαν κοινά σημεία αναφοράς στα λάθη του Αθηνοκεντρικού Κράτους.
 Τα τελευταία χρόνια οι φωνές μας μέσα από το διαδίκτυο άρχισαν να γίνονται όλο και περισσότερες και όλο πιο δυνατές. Παίρνω λοιπόν φίλοι μου την απόφαση, προσωπικά εγώ να σηκωθώ από τον καναπέ μου και να κάνω κάτι. Δεν δέχομαι αυτό που λέγετε, “ίσως τα παιδιά μας μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα”, αυτό για εμένα είναι δειλία, τα λάθη τα δικά μου θα τα φτιάξω εγώ και όχι τα παιδιά μου.
 Οι τομές γίνονται πρώτα από μέσα μας και μετά τις εφαρμόζουμε στην κοινωνία. Η παιδεία ξεκινάει από το σπίτι μας και το σπίτι μας είναι η Ρόδος. Ο Φώτης  Χατζηδιακος μου έδειξε από την πρώτη στιγμή ότι στηρίζει το καινούργιο και απορρίπτει το παλιό, μου έδειξε ότι υπολογίζει απόλυτα τα καινούργια μέλη της παράταξης, μου έδειξε ότι ακούει και λαμβάνει τις γνώμες και τις ιδέες των νέων μελών της παράταξης, μου έδειξε ότι σέβεται την ξεχωριστή προσωπικότητα του καθενός. Μου έδειξε οτι πιστεύει στις καινοτόμες ιδέες και δράσεις. Με αυτά τα δεδομένα ξεκινάω και εγώ ένα καινούργιο ταξίδι, πάντα πιστός σε αυτά που έλεγα και αυτά που φώναζα όλο αυτόν τον καιρό.  Θά είμαι πάντα πιστός στις απόψεις μου.
Ό,τι δεν συνέβη ποτέ, είναι ό,τι δεν ποθήσαμε αρκετά.”
Ν. Καζαντζάκης

Φιλικά,

Μάρκος  Κρανίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου