Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Φωτεινή Καράμπελα Μελετίου: «Αισθάνομαι ότι μπορώ να προσφέρω στην πόλη μας»

Η Φωτεινή Καράμπελα Μελετίου υποψήφια με τον Φώτη Χατζηδιάκο

Η Φωτεινή Καράμπελα-Μελετίου, μία Ροδίτισσα κοινωνικά καταξιωμένη, με κατάρτιση και με διάθεση για προσφορά προς όφελος όλων αποφάσισε να διεκδικήσει ενεργό ρόλο σε αυτές τις αυτοδιοικητικές εκλογές. Με την προσδοκία να αποκτήσει η Ρόδος ξανά την παλιά της λάμψη και να ξεφύγει από τη στασιμότητα, η κ. Φωτεινή Καράμπελα-Μελετίου ανακοινώνει την υποψηφιότητά της με την παράταξη του Φώτη Χατζηδιάκου   αναφέροντας τα εξής:

«Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Ρόδο. Είμαι Oικονομολόγος – πτυχιούχος  ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ  του ΕΑΠ.Εργάσθηκα ως στέλεχος σε μεγάλα τουριστικά πρακτορεία γενικού τουρισμού από το  1983-1986.
Eργάσθηκα σε μεγάλη ξενοδοχειακή μονάδα της Ρόδου  ως υπεύθυνη τροφοδοσίας (assistant manager FB) από το 1986 – 1989.

Από το  έτος 1989 είμαι υπάλληλος του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου και αναπληρώτρια προϊστάμενη στο ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ (Γ.Ε.ΜΗ)

Μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου και   πρ. Πρόεδρος του Συλλόγου Υπαλλήλων Επιμελητηρίων Νήσων Αιγαίου και Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος.
Σύζυγός μου  είναι ο  Τάσος Μελετίου Επιχειρηματίας  και είμαι μητέρα  δυο αγοριών.

Για πολλά χρόνια ήμουν απλώς θεατής των εξελίξεων, αφήνοντας άλλους, να ασχολούνται με τα κοινά και να βλέπω το νησί μου, να παρακμάζει και να υποβαθμίζεται συνεχώς,  χάνοντας  το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα απέναντι σε άλλους τουριστικούς προορισμούς.

Αισθάνομαι πολύ καιρό τώρα ότι μπορώ  να προσφέρω στην πόλη μας και πιστεύω ότι έφτασε ο καιρός, να βοηθήσω ενεργά  το νησί μας,  να ξεφύγει από τη στασιμότητα και να αποκτήσει ξανά τη λάμψη και τη θέση  που κάποτε είχε.

Επενδύοντας στην πείρα και τη γνώση του Φώτη Χατζηδιακου, πλαισιωμένη με νέα πρόσωπα, φρέσκιες ιδέες και κυρίως όρεξη για δουλειά, μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά, να ξαναζωντανέψουμε και να φωτίσουμε τη ΡΟΔΟ ΜΑΣ. Ο Φώτης Χατζηδιάκος με τίμησε δίνοντας μου μια θέση στο ψηφοδέλτιο του. Σας ζητώ με τη σειρά μου, με την ψήφο σας, να μου δώσετε τη δυνατότητα να προσφέρω στην πόλη μου».


Πηγή: www.drasisnews.gr  http://tinyurl.com/oqe2jqd

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου