Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Βασίλης Ψυλλάκης: Γιατί αποφάσισα να είμαι υποψήφιος με τον Φώτη Χατζηδιάκο.


Η απόφαση μου να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο ΡΟΔΟΣ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΛΤΩΝ με υποψήφιο δήμαρχο τον Φώτη Χατζηδιακο είναι απόφαση συνειδητή και βασίζεται σε στέρεες βάσεις.
Ευχαριστώ θερμά όσους πιστεύουν σε μένα ιδιαιτέρα ευχαριστώ από καρδίας όσους βρέθηκαν δίπλα μου αυτά τα τρία χρόνια.
Θα συνεχίσω να είμαι ευθύς και ειλικρινής θα συνεχίσω να βλέπω τους συμπολίτες μου στα μάτια όπως έκανα όλο αυτό τον καιρό.

Την απόφαση όμως το πότε θα ανακοινωθεί το όνομά μου θα τη πάρω εγώ και κανένας άλλος.

Εξάλλου η προτεραιότητά μου αυτή τη στιγμή ως αρμόδιος  εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος υπεύθυνος για τις παραλίες και την καθαριότητα, είναι η προετοιμασία του νησιού ενόψει της τουριστικής σεζόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου