Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

O Σέργιος Αϊβάζης στηρίζει τον Φώτη Χατζηδιάκο και είναι υποψήφιος με την παράταξη Ρόδος, Δύναμη Πολιτών

O Σέργιος Αϊβάζης στηρίζει τον Φώτη Χατζηδιάκο και είναι υποψήφιος με την παράταξη Ρόδος, Δύναμη Πολιτών



Γεννήθηκα στη Ρόδο όπου και ξεκίνησα τις μουσικές μου σπουδές.

Πήρα το Πτυχίο και Δίπλωμα Πιάνου με Άριστα παμψηφεί από το Εθνικό Ωδείο Αθηνών. Συνέχισα τις σπουδές μου στην Μουσική Ακαδημία Ferenc Liszt της Βουδαπέστης και κατόπιν στην Ecole Normale de Music de Paris/Alfred Cortot και Scuola Cantorum στο Παρίσι. Παράλληλα, έχω σπουδάσει πολιτιστικό management στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Έχω διδάξει στη Βουδαπέστη και στο Παρίσι και έχω εμφανισθεί ως σολίστας σε ατομικές συναυλίες, σε συναυλίες μουσικής δωματίου καθώς και σε χορωδίες στην Γαλλία, Αυστρία, Ουγγαρία, Κύπρο, Τουρκία, Αθήνα, Ρόδο, Κεφαλονιά και Κω.

Είμαι ιδρυτής της ΜΚΟ Arte Con Anima η οποία έχει σκοπό την προώθηση των τεχνών και του Ελληνικού Πολιτισμού και το 2004 ίδρυσα τον Διεθνή Διαγωνισμό Πιάνου της Ρόδου που πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια υπό την αιγίδα της Εθνικής Ελληνικής Επιτροπής UNESCO.  Την επόμενη χρονιά (2005), ίδρυσα την Διεθνή Θερινή Ακαδημία Μουσικής με καθηγητές και συμμετέχοντες από την Ασία και την Ευρώπη.

Από το 2010 έως σήμερα συνεργάζομαι ως σύμβουλος διαχείρισης πολιτισμού με ιδιωτικά πολιτιστικά ιδρύματα στην Ελλάδα και την Γαλλία και συμμετέχω ως μέλος της κριτικής επιτροπής διεθνών διαγωνισμών πιάνου στη Γαλλία και το Μαρόκο.

Αποφάσισα να δεχθώ την τιμητική πρόσκληση του υποψήφιου Δημάρχου Ρόδου Φώτη Χατζηδιάκου, επικεφαλής του ανεξάρτητου συνδυασμού «ΡΟΔΟΣ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΛΙΤΩΝ», προκειμένου να συμβάλλω και εγώ με όλες μου τις δυνάμεις στην κοινή προσπάθεια ανάδειξης της Ρόδου –μεταξύ άλλων-σε έναν κορυφαίο πολιτιστικό προορισμό.
Η Ρόδος μας έχει έναν μοναδικό πολιτιστικό πλούτο με τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης που μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα ζωής των πολιτών μας οικονομικά (πολιτιστικός τουρισμός) και όχι μόνο.

Η πολυετής επαγγελματική δραστηριότητα μου ως σύμβουλος διαχείρισης πολιτισμού στην Γαλλία και στην Ελλάδα μου έδωσε την δυνατότητα να αποκτήσω στην πράξη εμπειρία για τον τρόπο με τον οποίο άλλες πόλεις με πολύ λιγότερα προσόντα από την Ρόδο μας έχουν μετατραπεί σε υπερδυνάμεις πολιτιστικού τουρισμού, αξιοποιώντας στο έπακρο ό, τι κι αν έχουν ως παρακαταθήκη.

Η μοναδική κινητήριος δύναμή μου είναι η αμέριστη αγάπη μου για την Ρόδο μας. Ακριβώς αυτήν την εμπειρία θέλω να θέσω για πρώτη φορά στην υπηρεσία των συμπολιτών μου, ανεξάρτητος από οποιαδήποτε κομματική ιδεολογία, γνωρίζοντας έμπρακτα ότι όχι απλά μπορεί να λειτουργήσει, αλλά και να είναι εξαιρετικά επικερδές για τον τόπο μας.

Μπορεί πολλές φορές να γκρινιάζουμε ότι δεν γίνεται τίποτα στον τόπο μας, όμως είναι στο χέρι μας και στο χέρι της νέας γενιάς να βοηθήσουμε να πάει μπροστά.

Η Ρόδος έχει μεγάλες δυνατότητες και πρέπει πάντα να κρατάμε αυτό στην καρδιά μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου